Retourbeleid

Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met de bestelling die u heeft ontvangen, neem dan contact met ons op. Bij Serola.nl streven wij ernaar dat onze klanten 100% tevreden zijn met het product dat zij van onze leveranciers hebben gekocht. Als je niet tevreden bent met het product, neem dan contact met ons op en ons team zal u onmiddellijk helpen.

Hoe kan ik (een deel van) mijn bestelling retourneren?

Als u besluit uw producten binnen onze bedenktijd van 14 dagen aan ons te retourneren, dan zullen wij het totale orderbedrag binnen vijf werkdagen na ontvangst van het product terugstorten. Helaas kunnen wij de kosten van de retourzending niet vergoeden.

Volg de onderstaande stappen om uw product te retourneren:

1. Stuur ons een e-mail op info@serola.nl  waarin u aangeeft dat u uw bestelling of een deel daarvan wilt retourneren.

2. Wacht op een reactie van onze klantenservice of wij de retourzending kunnen accepteren. 

3. Indien wij uw retourzending kunnen accepteren, doe dan het volgende. Verpak het te retourneren product netjes en veilig, bij voorkeur in de originele verpakking.

4. Stuur het pakket naar het retouradres dat je van onze klantenservice hebt ontvangen.

5. Stuur onze klantenservice de Track & Trace code.

6. Als je pakket is aangekomen en gecontroleerd, storten wij het orderbedrag van de geretourneerde producten terug via de betaalmethode waarmee is betaald.

Producten die aan een of meer van de volgende punten voldoen kunnen helaas niet geretourneerd worden:

  • Voor verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is, kunnen deze producten niet geretourneerd worden.
  • die door de ondernemer zijn vervaardigd volgens specificaties van de consument (maatwerk);die persoonlijk van aard zijn;
  • die door hun aard niet kunnen worden geretourneerd;

We vragen, indien je het artikel uit de verpakking wilt halen, om te passen en te beoordelen, dit te limiteren tot 1 product per adres, in het kader van duurzaamheid. We behouden altijd het recht om geopende producten te weigeren. Neem altijd contact op met de klantenservice voordat je een (geopende) retour terug stuurt.

Annulering van geplaatste bestellingen

Annulering van uw bestelling is niet mogelijk. Onze bestellingen worden direct in het systeem verwerkt en daardoor is annulering niet meer mogelijk.

Beschadigde producten bij aankomst

Wat jammer! Helaas kan uw product tijdens het transport beschadigd zijn. Als u een beschadigd of verkeerd product heeft ontvangen, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. Daarna vervalt helaas de retourtermijn.

Voor de snelste oplossing stuurt u ons een e-mail met een foto waarop het beschadigde deel van het artikel te zien is. De meest optimale foto's zijn op een vlakke ondergrond waar het label en het defect te zien zijn. Wij gebruiken deze informatie om u te helpen met uw bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen.

Bij defecten leveren wij de eerste keer altijd gratis een nieuw pakket en kunnen wij helaas geen geld teruggeven. Komt het de tweede keer defect aan? Dan betalen wij uw totale aankoopbedrag terug.

Voor vragen over beschadigde producten bij aankomst kunt u contact met ons opnemen via info@serola.nl

Product fouten of defecten na gebruik

Wat vervelend! Helaas kan het gebeuren dat er na verloop van tijd een productiefout optreedt. Het moet dan gaan om een defect. Met andere woorden, het onderdeel is kapot en voldoet niet meer aan de door de fabrikant voorgeschreven norm. Slijtdelen zijn uitgesloten van productiefouten of defecten.

Voor vragen over productiefouten of defecten na gebruik kunt u contact met ons opnemen via info@serola.nl

Levering van verkeerde producten

Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen correct te verwerken. Helaas kan het voorkomen dat bestellingen er soms tussendoor glippen en wij u het verkeerde product leveren. Uiteraard lossen wij dit op en sturen wij u kosteloos de juiste bestelling toe.

Voor vragen over de levering van verkeerde producten kunt u contact met ons opnemen via info@serola.nl

Persoonlijke artikelen zoals ondergoed kunnen om hygiënische redenen niet worden geretourneerd.